Vraag / Antwoord
Omdat we voorstander zijn van een transparante kredietverstrekking, met als prioriteit een raadgevende functie, geven we je graag een overzicht van de verschillende financieringen en het juiste gebruik ervan.
Overzicht van vragen / antwoorden
- Krediet: de Visa-kaarten van Carrefour
- Mijn dossier
- Homebanking
- Lening op afbetaling
- Waarborg Visa Cover
- Verzekeringswaarborgen en kaartbijstand
- Badge
- Betalingsuitstel van jouw krediet
Krediet: de Visa-kaarten van Carrefour
- 1. Gebruik van krediet
- 2. Welke financiering kiezen?
- 3. Terugbetaling
- 4. Wat is een SECCI?
- 5. Wat is het Centraal Aanspreekpunt (CAP) ?
- 6. Hoe moet u een Visa-kaart van Carrefour aanvragen?
- 7. Wat betekent JKP?
- 8. Is er een jaarlijkse bijdrage te betalen voor een Visa-kaart van Carrefour?
- 9. Binnen welke termijn ontvang ik mijn kaart?
- 10. Kan ik mijn geheime code veranderen?
- 11. Wat moet ik doen nadat ik 3 keer een verkeerde code heb ingegeven?
- 12. Hoe verkrijg ik een kaart voor mijn partner?
- 13. Welke bijzondere betalingsmodaliteiten zijn verbonden aan de Visa-kaart van Carrefour?
- 14. Hoe en op welk ritme betaal ik het bedrag van mijn Carrefour Visa-reserve terug?
- 15. Waar kan ik geld afhalen met mijn Visa-kaart van Carrefour?
- 16. Kan ik mijn Visa-kaart van Carrefour in het buitenland gebruiken?
- 17. In welke gevallen moet u vermijden om uw geheime code mee te delen of te gebruiken?
- 18. Hoe gebruik ik mijn kaart voor een online aankoop?
- 19. Zijn er andere middelen om de hele geldreserve, of een deel daarvan, van mijn Visa-kaart van Carrefour te verkrijgen?
- 20. Zijn er kosten verbonden aan bepaalde transacties met de Visa-kaart van Carrefour?
- 21. Waarom moet ik een domiciliëring nemen om de contante betaling te kunnen gebruiken?
- 22. Kan ik mijn Visa-kaart van Carrefour verzekeren?
-
23.
Wat is de nulstelling?
Mijn dossier
-
1.
Mijn kaart is verloren of werd gestolen, wat moet ik doen?
- 2. Wenst u een transactie te betwisten?
- 3. Wat is op dit moment mijn beschikbaar saldo?
- 4. Hoe en op welk ritme kan ik het bedrag dat ik heb gebruikt van mijn kredietlijn / kredietkaart terugbetalen?
- 5. Ik heb een saldo in mijn voordeel. Hoe kan ik de terugbetaling daarvan aanvragen?
- 6. Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
- 7. Hoe wijzig ik mijn bankrekening?
- 8. Hoe vraag ik een domiciliëring aan?
- 9. Hoe vraag ik een verhoging van mijn kredietlijn aan?
- 10. Hoe kan ik mijn Visa-kredietopening van Carrefour afsluiten?
- 11. Hoe kan ik de verzekering opzeggen die verbonden is aan mijn kredietopening of mijn verkoop op afbetaling?
- 12. U wenst het bewijs te ontvangen van het afsluiten/opzeggen van uw dossier?
Homebanking
- 1. Hoe krijg ik mijn toegangscodes voor de homebanking?
- 2. Waar kan ik mijn ID terugvinden?
- 3. Ik kan niet inloggen op homebanking
Lening op afbetaling
- 1. Wat is een lening op afbetaling?
- 2. Hoe vraag ik een krediet aan?
- 3. Kan Carrefour Finance mijn kredietaanvraag weigeren?
- 4. Kan Fimaser een waarborg vragen?
- 5. Wanneer en hoe moet ik terugbetalen?
Waarborg Visa Cover
- 1. Wat is Visa Cover?
- 2. Hoe sluit u de Visa Cover-verzekering af?
- 3. Hoeveel kost Visa Cover?
- 4. Hoe een schadegeval aangeven?
- 5. Hoe kan ik Visa Cover opzeggen?
Verzekeringswaarborgen en kaartbijstand
- 1. Hoe kan ik inschrijven op de reisverzekering?
- 2. Hoeveel kost de reisverzekering?
- 3. Tot wie moet ik mij richten bij een schadegeval?
Badge
- 1. Werkt Bip&Go op alle snelwegnetten?
- 2. Als ik een auto heb met een caravan of een aanhanger, een camper, een motor of sidecar, kan ik dan de pass voor automatische betaling Bip&Go gebruiken?
- 3. Kan ik de Bip&Go-pas gebruiken op de speciale Liber-t-stroken met bagage op het dak (fiets enz.)?
- 4. Wat is automatisch betalen zonder stoppen?
- 5. Wat moet ik doen wanneer mijn Bip&Go-badge verloren of gestolen is?