Titre
Contact:
Indien je binnen de 30 dagen geen antwoord kreeg
of indien het antwoord niet voldeed aan jouw verwachtingen,
heb je de mogelijkheid om onderstaande instellingen te contacteren:
1. Ombudsfin (www.ombudsfin.be) (gekwalificeerde entiteit)
Per post: North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel
Om uw klacht in te dienen, en een snellere verwerking ervan te garanderen,
gelieve het klachtenformulier op de website van Ombudsfin te gebruiken: https://www.ombudsfin.be/nl/klacht-indienen
E-mail (enkel wanneer u problemen ondervindt met het klachtenformulier) : ombudsman@ombudsfin.be
2. FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, Algemene Directie Economische Inspectie
Online: pointdecontact.belgique.be/meldpunt/nl/welkom
Per post: North Gate III, Koning Albert II-laan 16, 1000 Brussel
Per telefoon: 0800 120 33
Via het contactplatform: https://www.consumerconnect.be/nl
3. Cardif Assurance
Per post: Cardif Assurance, Warandeberg 8A te 1000 Brussel
(of Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel, info@ombudsman.as)
Per telefoon: 02 547 58 71
Per e-mail: info@ombudsman-insurance.be