Ben je niet helemaal tevreden over onze dienstverlening? Ben je niet helemaal tevreden over onze dienstverlening?
Paragraphs

title paragraphe 5
Ben je niet helemaal tevreden over onze dienstverlening?

text paragraphe 5

Wat is een klacht?

Een klacht is een uiting van ontevredenheid. Voor informatie, verduidelijking of een verzoek om advies verwijzen wij graag naar onze FAQ.

Communiceer

Ben je niet helemaal tevreden of was ons antwoord niet volgens jouw verwachtingen? Om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren is het belangrijk dat we hierover praten. Elke klacht wordt met de nodige aandacht behandeld  en we trachten steeds om de beste oplossing voor jou te vinden en dit zo snel mogelijk.

Hieronder de verschillende manieren om ons te contacteren:

  • Per post: Carrefour Finance/Fimaser nv, Kwaliteitsdienst, Quatuor, Boudewijnlaan 29/3B, 1000 Brussel.
  • Per telefoon: 02/226.36.32 van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 17u00.
  • Via e-mail:  quality@fimaser.be 

title paragraphe 2
Contact:

text paragraphe 2

Indien je binnen de 30 dagen geen antwoord kreeg of indien het antwoord niet voldeed aan jouw verwachtingen,

heb je de mogelijkheid om onderstaande instellingen te contacteren:

1. Ombudsfin (www.ombudsfin.be) (gekwalificeerde entiteit)

Per post: Ombudsman asbl, North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel
Per telefoon: 02/545.77.70
Per e-mail: ombudsman@ombudsfin.be

2. FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, Algemene Directie Economische Inspectie

Online: pointdecontact.belgique.be/meldpunt/nl/welkom
Per post: North Gate III, Koning Albert II-laan 16, 1000 Brussel
Per telefoon: 02/277.54.85
Per e-mail: info.eco@economie.fgov.be

3. Cardif Assurance

Per post: Cardif Assurance, Warandeberg 8A te 1000 Brussel
(of Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel, info@ombudsman.as)
Per telefoon: 02/528.00.03
Per e-mail: gestiondesplaintes@cardif.be