faq mobile banner faq banner nl

FAQ - Antwoorden op vragen

Wanneer je je inschrijft voor het Cashback-programma van Carrefour Finance, krijg je in het begin enkel een paar zogenaamde “algemene” aanbiedingen te zien.
Om die lijst uit te breiden, is er ongeveer 24 uur nodig om je aankoopgewoontes te analyseren en je een selectie van meer gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen die beter aansluiten bij jouw voorkeuren.

Wanneer je met PayPal betaalt, kan het gebeuren dat de echte handelaar niet nauwkeurig genoeg kan worden geïdentificeerd. In dat geval kan de transactie niet als geldig voor het Cashback-programma worden herkend, waardoor de Cashback niet wordt toegekend.
Als je na dit soort betaling merkt dat je Cashback niet in je mobiele app verschijnt, kun je ons dat laten weten. We bekijken dan de situatie en doen het nodige om het probleem op te lossen.

De aanbiedingen die jij ziet in jouw Cashback-ruimte op de Carrefour Finance Mobile app zijn aangepast aan jouw profiel. Ze worden bepaald op basis van jouw aankoopgeschiedenis van de laatste zes maanden.
Denk eraan om jouw Cashback-ruimte regelmatig te raadplegen: de aanbiedingen worden immers vaak vernieuwd en omvatten een grote variëteit aan winkels.