faq mobile banner faq banner nl

FAQ - Antwoorden op vragen

U volgt daarvoor deze procedure:

U komt dan terecht op een beveiligde pagina.

  • Vul alle vereiste gegevens in: dossiernummer, geboortedatum (bijvoorbeeld: 01011986), e-mail (het e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres in het dossier).
  • Verstuur uw aanvraag.

Vervolgens dient u:

  • Een wachtwoord te kiezen dat bestaat uit minimum 8 lettertekens, met cijfers en letters (bijvoorbeeld: Fimase07). De volgende lettertekens zijn niet toegestaan: ! " # $ < > [ \ ] ^ ` { | } ~ § ¨ ² µ
  • Uw wachtwoord mag ook niet 4 dezelfde lettertekens na elkaar bevatten.
  • Opgepast: hou dit wachtwoord zorgvuldig bij.

U kunt nu onze homebanking gebruiken door het ID en het wachtwoord in te voeren dat u hebt gekozen bij de aanvraag van uw toegangscodes.

Deze gegevens zullen u worden gevraagd iedere keer u inlogt.

 

U kunt uw ID terugvinden op uw maandoverzicht
Uw ID moet bestaan uit 8 cijfers.

Als u er nog steeds niet in slaagt om uw ID terug te vinden of u hebt nog steeds uw eerste factuur niet ontvangen, dan kunt u ook:

  • Contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 02/226.38.00 van maandag tot vrijdag van 8u45 tot 19u en op zaterdag van 9u tot 18u.
  • Met ons contact opnemen via het mailadres fimaser.sav@fimaser.be
  • Lees eerst de foutboodschap die u te zien krijgt wanneer u probeert in te loggen. Ga na of u wel degelijk internetverbinding hebt en dat u het juiste ID en het juiste wachtwoord gebruikt.
  • Wanneer het probleem niet opgelost raakt, kunt u: Contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 02/226.38.00 van maandag tot vrijdag van 8u45 tot 19u en op zaterdag van 9u tot 18u.
  • Met ons contact opnemen via het mailadres fimaser.sav@fimaser.be